3 Mayıs 2013 Cuma

Tam Zamanlı Parazit

Öncelikle, başlayacağım konudan başlamamayı planlıyordum ama şu an vazgeçtim.

Buz ve Ateşin Şarkısı yüzünden kitap okumaktan sıkıldım. Artık kitaplar damağımda uyduruk Rick Riordan uzatmalı serilerinin tadını veriyor.
Ve heralde inspiration dedikleri şey bu. Adamın ilginç bi numarasını görmedim ilk kitaptan beri. Her şeyde bir gerçek dünyadan kültür çorlaması söz konusu. MIH, SIKILDIM ARTIH BEN. YAŞLANDIM BEYLE ŞEYLER İÇÜN.

1 haftalığına yazılılardan kurtuldum ama vermem gereken proje/performans/ya da her ne haltsa ödevim için çözmem gereken en az 80 test var. Ve ben... Yok. Sanmıyorum.

Okulda gün yaptık bugün. Daha doğrusu onlar yaptı, ben araya kayıp, her şeyi mideye indirdim.
Sonra da çay içmek için kantine indik. Çay içerken sohbet+tv çiftiyle işi götürdük. Sanıyorum ki bu gidişatla ideal bir altın günü teyzesine dönüşebilirim.
Televizyonda bir müzik kanalı açıktı ve ben hayatımda ilk kez bir castin biber klibini kantinde izlemiş biri olaraktan, shewolf'u da ilk kez kantinde izledim. İyi, güzel, hoş da abi o insanlar kurdu yemek için mi kovalıyor, yoksa kız bi kurtkız olduğu için mi kovalıyor, yoksa kız cadı mı anlamadım. Bence cadıydı ama neyse.
Sonra florida'nın (flo rida da olabilir tam bilmiyorum) geçen yıl McDonaltsta hayatımı zindan eden, cart bir sesin "OH NOOOEEE" diye çığırdığı ve bana gayet apaçi stili kopmalık gelen şarkı meğer hüzünlü bir konuyu ele alıyormuş. (Çünkü klipte adam ağlayıp göz yaşında yüzüyordu.)
Klibin şarkıyla uyumuna anlam veremeyip bari sözleri dinleyeyim dedim ama ortam müsait olmayınca ben sözleri şöyle yorumladım;
Oh no
The party on midnight
Cries a river
I said it, let it go
Buradan yola çıkarak zeka seviyemle ilgili istediğiniz yorumu yapabilirsiniz.

Bilgisayarı açmaya çok üşeniyorum. Hava da kararınca şu an hiç içimden gelmedi.

Bugün yeni bir karakter uydurdum ama Adventure Time'daki Flame(di herhal) Princess'e benzedi. Öyle olunca da bu benim içimde ukte kaldı.

Fanfikşınnoktanet'e üye oldum falan ama şu an boşta olmama rağmen hiç içimden gelmiyor bir şeyler yazmak. Yazacak bir şeyim yok, onu geçtim hiç bir hikayemi bir one shota heba etmek istemiyorum.
Çok sinir bozucu bir durum kısacası.

Şu sıralar Man in the Box(Man in Box da olabilir), What the Hell Have I, Rooster, Bleed the Freak ve Love Hate Love dinliyorum. Hayla bir AiC keşif aşamasındayım. Love Hate Love ve Bleed the Freak'te bazı kısımlar çok boktan ama neyse.
Bu arada sevmediğim insanlara dinlediğim şarkıların ismini vermiyorum anladığım kadarıyla. Ya da daha çok şarkıyı dinledikten sonra yanına gelip sanki şarkıyı kendi sıçtığı 100 yıllık bokmuş gibi sahiplenen insanlara sevdiğim şarkıların adlarını vermiyorum.

Sınıfımızda bir Queen furyası var. Slash'i tanımayan adamlar "ayh ganz yha :)" diyor.

Tamam. Sakinim. Bok atma yok. Dedikodu yok.

Saat sekiz olmuş ve artık sıkıldım. Bir ara yeniden yazarum.
ÇÖÖÖAĞĞĞZ :)))
(Sanırım itfaiye arabası geçti, şimdi de ambulans geçiyor. Allahallah...?)

NOT: Buradan ilerigerizekama bir selam çakıyorum. Şarkının sözleri;
"I know
Caught in the middle
Cried just a little
When I think of letting go
Oh no
Gave up on the riddle
I cry just a little
When I think of letting go " imiş.

4 yorum:

  1. O şarkıyı hatırlıyorum ama yalnızca görünümünü,adını,ritmini,veya sözlerini hiç hatırlamıyorum.Çok zeki bir çocuğum.

    YanıtlaSil
  2. Sadece bir kere castin biber şarkısı dinlemiştim. Onda da birinin doğum günündeydim (Ben "Ayy hayır ben kilo alırım." deyip yenmeyen pastaları hüpletmek için gidiyorum u__u) ve tek duyduğum, bir kızın "oh, beybi beybi vuuhuuuğğ" diye çığırmasıydı. Hemen ardından "Kızın sesi çok tuhaf ¬___¬" dememle kapı dışarı edildim o ayrı mesele.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben de o klibi izlemeden önce o şarkıyı kadın söylüyo zannediyodum. ò/__\ó
      Bu arada mümkünse aynı doğum günlerine gitmeyelim. Ben de aynı senin gibi gördüğüm her şeyi yiyorum. Bizim yemek kavgamız yüzünden 3. Dünya Savaşı çıksın istemem. ._.

      Sil