4 Mayıs 2013 Cumartesi

Rezil no Purensu-sama KYAAAHHH

Sanal ortamdaki rezilliklerimin haddi hesabı yok. Öyle mal bir profil çiziyorum ki insanlar beni tuz bağımlısı sümüklü böcek falan sanıyor herhalde.
İşin kötüsü, gerçek hayatta da çok rezil bir insanım. Zamanımı bir yerlerden düşüp yuvarlanarak, bir yerlere tırmanarak ve insanlarla sarcasm yarıştırarak geçiriyorum. Artık rezilliklerimden ve onların bana yedirdiği laflardan dolayı egomda öyle bir karşı tepki oluştu ki yaşama amacım insanları iğnelemeye dönüştü.
Ama işte o gerçek hayatta. Sanal ortamda hala malım, hala gerzeğim. Bu da çok üzücü.

2 yorum:

  1. Sanal dünyada SADECE ne kadar mal olduğundan yakındığından dolayı mal olup olmadığını sorgulayamıyorum asdfg

    YanıtlaSil
  2. Sen mal değilsin yahu. Ya da öylesin de bende mal olduğum için aradaki farkı anlamıyorum. Belki de hepimiz malız. Bilmem. Ama senin yazılarının boş deşhbordumu dolduran tek şey olduğunu biliyorum.

    YanıtlaSil