29 Mayıs 2013 Çarşamba

.

Anladığım kadarıyla bilgisayardayken blogger artık beni kesmiyor. Ya da direk yazı yazamamaya başladım.
Fanfikşınnoktanette de rezilliğim diz boyunu aştı. 2 haftadır insanların sadaka niyetine mal ve tek bölümü yayınlanmış hikayeme yaptıkları yorumlara cevap yazmadım.
Açıkçası 1 ay veya daha uzun süredir blogda insaniyet namına yapılmış olan yorumları da cevaplamıyorum. İçimden gelmiyor. Yaptığım şebeklikleri benim içim bile kaldırmıyor.
Her gün insanlardan deli gibi nefret ettiğinizin çevreniz tarafından hatırlatılması berbat bir şey.
Zaten 5 güne yakındır kafama bir şeyler takılıp duruyor. İnsanların davranışları acayip batıyor. AMA BİLİN BU KONUDA NE YAPTIM? İnsanların bana yaptığı boklukları başkalarına anlatmadım. Belki tırtlatmışımdır ama aşağılık olmama yolunda ilerliyorum.
Rüyalarımdan bile merhamet fışkırıyor ve rüyalarımda bile kuru sıkının uzi olduğuna kendimi inandırmak istiyorum. Çünkü uziler çok havalı.

Sırf blogun mazisi olsun ve taa 2011 de yazdığım yazıları sildiğim için kendimi ultra newbie hissetmeyeyim diye yazı yazmak utanç verici.

Hamlet çok komikti, beni kesmedi. Şeksipiri sevmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder