25 Ekim 2015 Pazar

Totes fuqt up

Merhaba sevgili okurlarım :))))
Nasılsınız!??? Ben çok iyiyim! Sosyalleşiyorum ve hayatımı yaşıyorum.
Uzun zamandır hiç bu kadar eğlenmemiştim!
İnsanlar çok sıcak kanlı ve anlayışlı. Herkes birbirini dinliyor ve anlıyor. Hepimiz her öğün pembe bok yiyoruz!

Öncelikle çevremdeki herkese bok gönderiyorum. Hediye olarak. Yüzünüze sürtün. İyice yedirin. Kişiliğinizle çok uyumlu olacak.
Combo'nun combination'ın kısaltması olduğu ölsem aklıma gelmezdi. Ben de kendime artık Ninco demeliyim çünkü zeka bakımından kısaltmaya girdim.
Gerçekten gerizekalılaşıyorum bu ortamda.

Ömrünüzde görebileceğiniz en efsane sıçık üniversite başlangıcını yaptım.
Bölümün ingilizcesi yeni açıldığı için hazırlığa BIRAKILDIM mesela :))))
Kimse götünü toparlayıp iki gramlık sınavı geçmeyi beceremedi diye BEN :)))
Hergün :)))))
AnKAra'dan GÖlba:ŞınA giTMek ZOrundAyıM :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
HazıRlıKta Kur SiSTemİ yOK mEselA :))))
EleMenTARy'den bAşlAdıkK MesElaA :))))))))))
GeLEcEĞİmiz SeViYE uPPER-inTerMEDİaTe mESELAAAAaaA :)))
BEN ZATEN UPPER INTERMEDIATE'IM MESELA

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Zeka seviyesi o kadar düşük ki sınıfta açtıkları videoları aşağılamayı es geçip zeka seviyemin düşüşü için 1 dakikalık saygı duruşu molası veriyorum.

Ankara tam anlamıyla çöp gibi.
Tek gördüğüm otoban, güzel yerlerinin bana yararı yok çünkü her gün gölbaşına gidip gelmekten zaten beynim sönüyor. Bir de çıkıp gezemiyorum ki zaten kaldığım yurdun curfew'i çok çılgın işlere kalkışmıyor. (İnsanların yurdu saat 12'de 1'de kapatıyor ben o saatte yatakta ağlıyorum lan.)

Oda arkadaşlarımdan birine belirli nedenlerden dolayı garezim var :)
Yurttakiler çok çılgın tam anlamıyla vahşi doğada gibiyiz herkes karşısındakini tartıp biçiyor sonra bölüm sorup öyle aksiyona geçiyor.
Ayrıca hani türbanlılara karşı garezi olması gereken son kişiyim çünkü plz Konya'da büyüdüm lan ben ama kardeş ben uzaylı değilim. Paso eşofman giymek bir tarz değil. Evcil hayvan da değilim ve sevimli değilim. Saçlarımın kısa olması beni otomatikman lezbiyen yapmıyor. Ama eğer bön bön bakmak yerine benden uzak duracaksanız lütfen durun çünkü zaten zekam yeterince performans düşürücü ögeye maruz kalıyor. FUK U

Odadaki olayım biraz garip ve evet bazı şeylere garezim var. Kimse yere kırıntı dökemez mesela. Çılgın cinli rüyalar üstadı olarak öncelikle geceleri cinlerle parti yapmak istemiyorum, ikincisiyse kırıntılara basmaktan hoşlanmıyorum. Daha sonra, kokan insanlara saygım yok ve saygı duymadığım insanlarla fiziksel temas kurmak istemiyorum. Çünkü tiksiniyorum.
Aman her neyse öyle bir şeyler işte.
Güya ben tek kişilik odaya geçecektim de kimsenin gidip geldiği yok muhtemelen seneye kadar beklerim o zamana kadar da unuturlar zaten benim tek kişilik oda beklediğimi.

Farkettiniz mi bilmiyorum ama hala mızmızlarnıyorum ve bu mızmızlanma devam edecek.

Kredi kartında minimum 700 küsür lirası olan insanların burs başvurusu yapmak için götünü yırtmasını anlamıyorum. Ayın 1'inde harçlık alıyorsan zaten bok gibi zenginsin. Ayın 15'inde harçlık alıyorsan hala zenginsin. Alacağın burs zaten maksimum 400 lira. Ki o kadar bile olmaz 200 lira çünkü sen o bursa kabul edilmedin. Yani amaç kıyafet almaksa neden milletin hakkına giriyorsun? Amaç kıyafet almak değilse ne? Çünkü Artvin'de oturmuyorsun yani. Yol parası olamaz nedenin.
Herkesin bir gözü doysun. Para, pul, mal, mülk, statü bi boka yaramıyor bunlar.

Gerçekten gerizekalılaştığımı hissedebiliyorum. Sanki beynimde bir şeyler geri çekiliyor ama bu durumdan nasıl kurtulabilirim gerçekten bilmiyorum.

İnsanların ne kadar sığ olduğuna inanamazsınız. Çok sığlar. Derin bir yönleri olduğuna inanamıyorum çünkü derin sohbete girmeye çalıştığım insanlar error veriyor ve ben de atmosferden dolayı sadece saçmaladığımla kalıyorum. Beynim duruyor yani.

Herkes evlenmek istiyor. Eğer istekleri buysa siktir olup gidebilirler. Teşekkürler. Ben de daha az mal insan görmüş olurum siz parazit hayatınıza parazitlik mertebesinde seviye atlatırken.

Ay sen değişirsin, seni hayal edemiyorum öyle kıhkıhkıhkıh muhabbetleri son gaz devam ediyor.
Ne bokunu anlamıyorsunuz abicim?
Erkekleri sevmiyorum. Pisler. Moronlar. Kız erkek birebir ilişkilerde illaki bir cinsel gerilim yaşanıyor. Subtle flirt. Shitty gazes. Bıktım vallahi bıktım. 'Kanks kıps;)'ları dışardan izlerken bile midem kalkıyor. Allah beni o pisliklerden uzak tutsun abim daha ne diyeyim.
Kızlar desek güdümlü mallar. Toplumsal rollerine sarmaşık gibi sarılıyorlar. Farklı olduklarını sananlar da maç izlerim en yakın arkadaşlarım hep erkek ama aynı zamanda istersem çok seqsi olabilirüm ;))) modunda. Yani onlar da aynı bok yolunun yolcusu. Erkeklerden ortalama olarak daha güzeller ama zaten ben genel olarak bu ormantizm işine karşıyım.
Genel olarak çok yakın bir zamanda biri daha yandan yandan 'seni de görücesss ;)' yaparsa en yakındaki ağır nesneyle saldırmayı planlıyorum. İğrençsiniz ve insanlara gram saygınız yok. Herkes abazan olacak diye bir şey yok.

Okul tam bir işkence. Sınıfta zeka seviyemin düştüğünü hissedebiliyorum. Yurt deseniz her yerde insan var ve ben artık rahatsız olmaya başladım desem yalan olur çünkü baştan beri rahatsızdım.
Ama sorun şu ki artık sırıtmaktan gülümsemekten yoruldum. İnsan içinde bok surat gezemiyorum doğru düzgün. Hayat bokum gibi ve ben okumak istemiyorum.

Gidebileceğim tek yer ev ama 'aslında hiç bir yere ait değiliz' iç güdüm şu an bir duygudan öte olguya dönüştü burada. Yani benim için yurdun da evden farkı yok. İkisi de bok gibi. Hiç bir aidiyet hissetmiyorum. Sadece burdan da kurtulmak istiyorum. Kısacası metaforik olarak yatacak yerim yok.
Ne yapacağımı bilmiyorum. Hayatım çürüyüp gidiyor. Tam bir memura dönüşüyorum. Bu durumdan rahatsızım. 55 yaşında ve gençliğini yaşayamamasına rağmen hala bir umudu olan biri gibi hissediyorum.
Çok düzüm.
Bazı şeylerin gereksizliğini görmem ve üzerinde daha çok uğraşmamam hem toplum tarafından dışlanmama hem de başarısız görülmeme sebep oluyor.
Ben yaşayamıyorum arkadaş.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder