6 Ekim 2013 Pazar

Her şeyi bok ettim.

Sanırım gerçeklik algımı da kaybediyorum.
Bu takma adı almadan önce düşünmem gerekirdi. Belamı buluyorum.

İşe yaramazlık konusunda dünya lideri olma yolunda ilerliyorum.
Aklı başında bir insan 5 buçuk saat boyunca yatakta yuvarlanıp telefondan amele amele şeyler okur mu lan?

Cidden çok bok beyinliyim.
Gerizekalılığımı ifade bile edemiyorum.

Boş yaşıyorum, böyle giderse de boş gebericem. Endişelenemiyorum da, etrafımdaki herkesin küçümseyecek bir noktasını, haksız çıkarabileceğim bir hareketini bulabilecek kadar insan sarrafıyım. Ama bu deha bana çevrilince her şey bitiyor.

İnsanın geçmişinin, kişiliğinin, davranışlarının, duygularının boktan olduğunun bilincinde yaşaması berbat bir şey.
Yalancı hatıraların da açıkçası pek yardımı dokunmuyor.

Artık suçlayacak birini bile bulamıyorum. Hepimiz büyük aptallarız. Bu midemi bulandırıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder