5 Eylül 2013 Perşembe

Başka bir yere yazmak için beni uğraştıracak gizli bir şeyim yok.
Sıkılıyorum.
Yeteneklerim, zekam ya da ne bileyim buna benzer şeyler hep kullanmam için verildi zannediyordum ama verilmesiyle bir alakası yokmuş. Zaten kendim kazanmışım. Hiç bir zaman hiç bir işe yaramayacaklar. Zaten şimdiye kadar bana tek getirileri zaman kaybı oldu.
Uyandığım andan itibaren bilgisayarın başına tüneyip yatana kadar kalmamam bir tek beyin hücrelerimi öldürmeye yarıyor. Başımın bu kadar acımasının başka bir nedeni olamaz zaten. Devamlı olarak yapabildiğim tek şey aptallaşmak.
Geçmişimde tam anlamıyla mutlu olabilmek için yapmam gerekenler veya orada bulunmaması gereken şeyler o kadar saçma ve komik ki eskiden mutlu olduğumu düşünüp o ayrıntıların aklıma bile gelmemesi işten bile değil.
Yaşamaktan sıkıldım.
Biraz insan olup bir şeyleri yoluna sokayım, sonra da ölüp gideyim istiyorum.
Gerçekten bıktım. Sorun sadece insanlar da değil. Aptallığıma dayanamıyorum artık. Kendi hayatım için bile bir fazlalığım.
Zamanın akıp durmasından nefret ediyorum.
Çok yaşarsam muhtemelen deliricem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder