30 Nisan 2013 Salı

Kıps Kıps

Çok sıkılıyorum.

İnsanlarla anlaşamıyorum. Son salaklıklarımın meyvesini de evrenin değersiz kıçının etrafında döndüğünü sanan ergenlerin bedduaları şeklinde alıyorum.

Notlarım gerçekten bok gibi. Nazar deysin de yükselsin diye yazıyorum;
Mat 54
Fizik 40
Kimya 60
Geometri 25
Baktıkça gülüyorum, ama garip olan konular da kolay simidini tasoyla üttüğüm sevgili simitçi.

Sınıf vatandaşlarına kalem saçıyorum resmen. İyi ki bi kalem kutum var lan. Oha.

Turkfanfiction.net'e üye oldum. Artık hikaye yazmaya hazır olduğumu düşünüyorum. (5 ay sonra muhtemelen aynı durumda olujam pısssk)

Bence kedilere pösük denilmeli. Kedi çok uyuz bir ad. Pösük ne güzel ama. Pösük otu mesela.

Müzik dinlemek benim için gerçekten ama gerçekten çok anlamsızlaştı.

Kendini kendi yapan niteliklerinden utanan insanlardan tiksiniyorum.

Hayır ateyiz değilim. Her beyni çalışan da ateyiz değil kuzum. (ve bana kalırsa agnostiklik hala çok malca (madem bilemiyosun, asla emin olamazsın o zaman direk salla kaypaklık yapma bence (ama işte sadece benje)))

"nokta nokta nokta yapan erkek iticiliği diye bir shey far bi kereeee .s" mahluklarını sevmiyorum. Zihinlerinden kıçlarına kayan egolarının çekim kuvveti benim koca kafam ve içindeki zehir kadar bile etmez. Hıgh! (diyorum ama yalan. Zehir insanlar üzerinde bir itici etmendir.)

Erkeklerle ve bağğzı kızlarla konuşurken yavşak gibi sırıtıyordum ama erkeklerin ortamın cinsiyet dağılımına göre belirli davranışlar gösterdiğini keşfettiğimden beri tam bir duvarım. Kafa adamlik prosedürlerime ihanet ettiler. (gerçi, teknik olarak ben erkeklerle en fazla geyik yaparım arkadaş ayağım yoktur. (Diyorum ki benim arkadaşlarım hep kız oldu. (He, sonuç da bok oldu ama bunun nedeni cinsiyetleri değil mal insanlar olmaları.))

Cidden çok sıkıldım.
Benden asker ol(a)maması çok acı bir durum. Ajan da olabileceğimi sanmıyorum. Tüm gelecek hayallerim suya düştü.

Bence feministler gerçekten ne istediklerini bilmiyorlar. (gerçekten (AMA GERÇEKTEN))

İnsanlardan nefret ediyorum hepsi ölsün. (Zaten ölecekler de.)

SPHÉN'den Griffon Ragnarok, Valeria, Lyra, Nero, Cassius, Elyssa, Axel, Adsız ve Adsız'a; adı bile olmayan hikayeden Armae, İkiz ve Kanat Kafa'ya merhaba diyin. (Kanat Kafa blogla tanışmıştı gerçi.)

Dahası, zaman çok hızlı geçiyor ve bu çok sinir bozucu.

Sanırım bayağıdır geceleri kabus maratonu yapmıyorum. (Belki bu gece yaparım.)

Şimdilik bu kadar saçmalık yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder