28 Nisan 2013 Pazar

.

Bugün benim en mutlu günüm! (ve herkesin kafasını sikebilirim.)
Bugün benim doğum günüm! (ve siz beyinsizler ben doğduğum için bir günlük de olsa kölemsiniz. Eğlendirin beni.)
Kanımı akıtsanız siyah beyaz akar! (ÇÜNKÜ BEN DÜNYANIN FUTBOLDAN İBARET OLDUĞUNA İNANIYORUM! Bu da şanslı formam.)
Ben çok acılar çektim! (ve balık suratımla bunu dışa vuruyorum. Paraya para demiyorum, her şey elimin altında ama çok mutsuzum!)
Offf saçımı çekmeseneee! (flörtöz takılıyorum diye kezban değilim! Biz sadece arkadaşız tamaam mıa!?)
Sınavım çok kötü geçti! (ve seni kandırmak her zaman görevimdir mal.)
İntihar etmeyi hiç düşünmedim değil. (ama ödleğin tekiyim ve inadımdan değil, korkumdan yaşıyorum.)
***
Hala tek kişiyi bile öldürmediğime şaşıyorum. Hala boktan insan uydurması şeylere göz yumduğuma şaşırıyorum. Hala benim yanımda burç sohbeti yapabilen, yanımda mızmızlanabilen, bana çatan insanların ağzını yüzünü dağıtmayıp alttan alabildiğime şaşırıyorum. Bu kadar soğuk kanlı olabildiğime şaşırıyorum. Tam tüm aptallıkları keşfettim derken insanların yeni aptallıklar çıkarabilmesine şaşırıyorum.
Çok fazla şaşırıyorum.
Ondan da fazla tiksiniyorum.
Arada kıskanıyorum. Ama sevdiğim için değil, lanet ettiğim için.
Neden doğdum anlamıyorum. Neden kız olarak ya da. Ve neden en boktan şeyle belamı buluyorum?
"Annemi babamı sevmiyorum!" diyip iki dakika sonra sarılan mallardan değilim. Bizimkisi çıkar ilişkisi, mecburum.
Ölmekten korkmadığını söyleyenler için bile en büyük ceza ölümmüş bunu farkettim.
Hayatımın geri kalanında insanlara lanet ederek geçirmeyi planlıyorum.
Hala insan olduğum için utanıyorum.
Bir de bu blogdan da tiksindim, resmen ergen melanı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder