14 Ocak 2015 Çarşamba

Sevgili Bulog

Yazar Notu: Bu yazıda hayatını anonim olarak ifşa ettiğim insanlardan içtenlikle özür diliyorum. Ama açıkçası kişisel gizliliğe de inanmıyorum yani öyle ya da böyle birileri illaki bilir. Ama ben yine de adınızı kullanmayacağım.

Sevgili bulog, artık hayat o kadar da zor gelmiyor. Ya da önemli.
Sevgili bulog, artık umutlarım genel olarak grip sonrası sümük problemi gibi. Sadece arada içimi gıcıklıyor.
Sevgili bulog, artık sisteme karşı gelmek canımı yakmıyor.
Sevgili bulog, artık aşağılanmak çok da umrumda değil.

Sevgili bulog, benim bir arkadaşım var. Babası kanser oldu, eski sevgilisi vefat etti.
Sevgili bulog, arkadaşımın ailesi sevgilisinin anne babasını ziyaret edip hallerini hatırlarını sorduğu için ona kızıyor.
Sevgili bulog, bugün o kız ağlıyordu. Benim de midem çok kötüydü. Yanına gidip teselli etmedim ve ön sırada uyudum. Çünkü yanında ağlarken alık alık ona bakıp, boş laflar etmem onun bir işine yaramayacaktı.
Sevgili bulog, önemli bir sorunum varmış gibi hissedemiyorum.

Sevgili bulog, bugün yeni insanlarla tanıştım.
Sevgili bulog, bir anneyle çocuğunun ilişkisini görüp keşke benim de böyle bir annem olsaydı demek çok acı bir şey.
Sevgili bulog, bugün yeni insanlarla tanıştım demiştim ya, işte onlar arkadaşımın ziyaret ettiği anne babaydı.
Sevgili bulog, keşke benim de öyle bir babam olsaydı.
Sevgili bulog,
İlla ki birilerinin ölmesi mi gerekiyor?


Sevgili bulog, annem bana araba çarptığını bir ay sonra öğrenmişti. Öğrenince ağlayıp bana sarılmıştı. Kendimdem tiksindim.
Sevgili bulog, bana araba çarpınca hastahanede babam başımı okşamıştı. Babamdan nefret ediyorum.

Sevgili bulog, kimse beni adam yerine koyup da dinlemiyor. Herkes beni kendine göre düzeltmeye çalışıyor. Ben hamur değilim.

Sevgili bulog, bir gün kontrolümü kaybedip katil olmaktan çok korkuyorum.

Sevgili okur, nolur evlenme ya da çocuk yapma. Hayatımı bu hale getiren insanlardan nefret ediyorum.

Sevgili bulog, yarın biyoloji yazılım var. Güle güle.