8 Aralık 2014 Pazartesi

Besinlerin Boksitlenmiş Kalıntısı

18 yaşına girince birden bire olgunlaşmıyorsunuz.

Gelmemin tek nedeni wördpiresin 5 dakikadır açılmamış olması. Hatta an itibarıyla 6. Açıkçası açılsaydı gelip de buraya da yazmazdım.

Hayatımın en boktan yılını yaşıyorum. 3. sınıfta öğretmen yanıma bir erkek oturttu diye (ki o da bebenin alasıydı) doğum günümde içten içe ağladığımdan beri açık ara en büyük dış etmen kaynaklı çöküşüm diyebilirim.
Nasıl bir psikolojik alt yapım var bilmiyorum ama buradan bu lağamı kurmama büyük katkılar sağlayan çevreme lanet dolu teşekkürler sunuyorum.

Wörd press açıldı.

Her neyse.

Yakın zamanda ölürsem belki birileri görür diye yazıyorum. Çünkü ölürsem ve siz bunları anlayamazsanız yazık olur.
Hepinizden gerçekten nefret ediyorum. Sizin için önemli değilken önemliymişim gibi davranmaya çalışmanızdan bıktım.
Ben bir sığınak değilim. Dikkat dağıtıcı unsur değilim. Dünyadan kaçmak için beni kullanmayın.
Ben acı çekerken kafası okşanacak bir film karakteri veya köpek değilim. Sadomazoysanız gidin başkalarına bulaşın. İnanın canıma yetti.
You cant fucking unlock my tormented past. Henüz o kadar düşmedim. Kendi başıma gelen boklarla kendim uğraşabiliyorum. Ama bir bok anlıyormuş gibi de davranmayın. Aileniz asla size öyle davranmadı. Bokluğun alemi yok.
Hayatımda tanıyıp da nefret etmediğim bir insan bulabilen kişiye büyük ikramiye.
Herkes benden o kadar tiksiniyor ki ne yapıp da bu kadar tiksinme uyandırıcı bir insan olduğumu anlayamadım. Tamam ideal insan değilim de gayet de idare ederim.
O kadar tipsizsem yüzüme bakmayın. 
Adını bilmediğim insanlar bir bok varmış gibi bana asker arkadaşlarıymışım gibi davranınca ağızlarını duvarla bir etmek istiyorum. KENDİNİZİ TATMİN ETMEK İÇİN BENİ KULLANMAYIN.
İyice şizoid bozması bir ite dönüştüm.
Herkes bok yesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder