28 Temmuz 2013 Pazar

Bir kaç film vesaire

Dünya'nın en üşengeç malları birliğine hoş geldiniz...
Topluluğumuzda, nereden geldiği belli olmayan soğuk ve naneli limonatalar, her türlü fast food çeşidi ve her türlü teknolojik alet kullanımı tamamıyla beleştir. 
Kayıtlar henüz nerede olduğunu bilmediğimiz resepsiyondan yapılıyor olmakta olup; grubumuz, resepsiyonu hala kimsenin bulamadığı veya resepsiyonda muhtemelen hiç kimse çalışmadığı ya da binaya çok sıkıcı olduğu için resepsiyon yaptırmayı unuttuğumuz için hala kurucu üyeler dışında üyeye sahip değildir.
Bize bağış yapabilirsiniz. Devlet faturaları ödemediğimiz için her an elektriği kesebilir. Ya da faturalar otomatik mi ödeniyordu acaba...
Tuvaletler çok kirlendi, gelirken biraz temizlik malzemesi getirirseniz güzel olur aslında. Zahmet olmazsa da bir temizleyiverirsiniz.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Öhöhm.
Aslında şimdi oturup doğru düzgün bir şeyler yazmam gerekiyordu ama göstermek istediğim videoların çoğu telif hakkı yüzünden sitede yayınlanmadığı için sövüşe çöküp sekmeyi kapattım.
İnternet tarafından tescilli ölü ilan edildiğim zamanlarda çok film izlediğimden bahsediyordum. Onlardan animasyon olanları tanıtma gibi bir fikrim vardı.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Aslında şu an bilgisayarda oturmamam gerekiyor ama ben son anda bütün işleri üst üste yığma iç güdümle barışık bir halde ne yazdığımı bile anlamadan klavyeyi tıkırdatmaya devam ediyorum.
Hayatımda ilk kez taslakta olan bir yazıyı hayatta tutuyorum gerçekten çok garip.

Sanırım izlediğim animasyonlardan ve anime filmlerinden bahseceğim.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Çok yakışıklı olduğumu düşünüyorum.
Çok sinirlendiğim zamanlarda bazen beynimi kontrol edemiyorum da.
Ama gerçekten çok yakışıklıyım yani.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Sürekli açıp açıp iki satır bir şeyler saçmalayıp kapatıyorum. Bir daha taslak adlı yüce buluştan yararlanmayacağım. Bünyeme ters tepki yapıyor.
Neyse yeterince kafayı yedim bence. Bir de konularını açıklamaktan vazgeçtim. Zaten şunun şurasında bir iki saatlik şeyler. Bir başlarsam hepsini anlatıp içine ederim ben. Sonra izlerken bön bön ekrana bakıp arkamdan söversiniz.

LORAX


Lorax'ı ahaha mal gibi diyip izlemediğimi hatırlamıyorum oysaki bayağı bir güzeldi. Yani çok büyük yanlış yapmışım. İşsiz güçsüzseniz izleyin derim. Lorax, Once-ler, yürüyen ve şarkı söyleyen balıklar ve truffula ağaçları çok hoştu. Ama bol bol şarkı olduğundan Türkçe altyazılı izlerseniz daha iyi olabilir. (Ben dublajlı izlemek zorundaydım ve şahsen şarkılar dublajlanınca kendi dilimde olmasına rağmen genellikle hiç bir halt anlamıyorum.)
Bu saç gibi şeyler truffula ağaçları. Ben ilk başta bildiğin anam babam ağaç bekliyordum ama böyle olması daha güzel olmuş bence. Saç ve pamuk şeker karışımına benziyorlardı.






Burada da eşeği ve elektro gitarıyla gurbete giden genç Once-ler var. Neden bilmiyorum ama elektro gitarla gurbete çıkma muhabbeti çok hoşuma gitti.










Video ne yazık ki blogda görünmüyor. O yüzden youtube'dan izlemeniz gerekecek. Neden böyle bir uyuzluk yapmışlar anlayamadım. (Zaten günlerdir yazıyı yazmaya üşenmemin en büyük nedeni videoların açılmamasıydı.)


Megazeka

İlk 45 dakikasını izler ve kapatırsanız pek bir şey kaybetmezsiniz. Hiç izlemezseniz biraz bir şeyler kaybetmiş olabilirsiniz. Tamamını izlerseniz arada kusabilirsiniz. Bilemiyorum, emin değilim yani. Ama şu spiker kız olmasaymış daha güzel olabilirmiş gibi geliyor. :P



İzlemeyecekseniz de sadece bunu izleyin yeter şlaskdfjm


Grave of the Fireflies - Ateş Böceklerinin Mezarı

Her yerde çok övgüyle bahsedildiği için açıkçası beklentim çok çok yüksekti bu filmden. Herkes salya sümük ağladığından ve çok hüzünlü olduğundan bahsediyordu. 
İzledim... ve ne desem. Hüzünlü değildi pek. Tabii bu biraz da sizin hüzün anlayışınıza bağlı bir şey.
İstiyorsanız izleyin, sonuçta klasik anime filmlerinden biri. Ama ben yerden göğe kadar övgüler yağdıracak kadar çok sevmedim açıkçası.

Spirited Away


 Ne desem... Ne desem... Gerçekten çok güzeldi. Benim burada salyalarım akarak ve ful saçmalayarak tüm filmi anlatmamdansa izlemenizi tercih ederim. İzlediğim en güzel Studio Ghibli filmiydi. (Totoro ve Kiki'den daha çok sevdim neden bilmiyorum.) 
Elbette filme dair en sevdiğim kısımlar;
  • Haku. Üzgünüm ama Haku isminin yeri bende ayrıdır.
    Ejderhaları da severim.
    Bishieleri de öz ağabeyim olarak benimsemek gibi bir iç güdüm var.
    Bir de Kim Possible'daki Shego'dan beri yeşil göz-siyah saç ikilisini yakışanlarda çok severim. U_U
    Kısacası ailecek çok sevdik, takip ediyoruz.

  • Yüzsüz Ruh. Neden bilmiyorum ama çekingenliği ve mallığı bana çok sevimli geldi. Yürürken bacaklarının görünmesi de çok komiğime gitti. Maskesinin de gülümserken bile oldukça ifadesiz olması da hoşuma gitmiş olabilir U_U
    Ayrıca Yüzsüz Ruh çok güzel ip eğirip örgü örüyor dostum. 
    Böyle bir yeteneği gözden kaçırmamı beklemeyin benden U_U


  • İs goblinleri. En az benim kadar açıkgözlerdi. asdşlfkjds 
    Ayrıca inkar edilemeyecek bir sevimlilikleri var U__U
    Sırf zevk için kollarından sündürmek ve üstlerine basmak isterdim sanırım. ¬‿¬
    O yedikleri yıldızların tadını merak ediyorum bir de o_o

Aheaheahsdfh
Bir kaçı ortalıkta kolsuz bacaksız yuvarlanıyor. Gerçekten çok gerizekalılar. (;▽;)

















  • Bzzz ve Chu. Ben ağır bir sapığım. Kabul ediyorum. sadlfkj


  • Ve tüm diğer beyin özürlü ruhlar.


Beyin özürlü hamam civcivleri.

Turp ruhu.


 Sanırım bu kadar yazacağım. Ablam takırdanıp durduğum için bana küfrediyor.
 Herkese iyi günler. (; ̄O ̄)

2 yorum:

  1. Spirited Away'i ben de şu sıralar da izledim de çok hoş bir film lan o. Aslında ben filmin yarısından çoğunda kızın ne yapmaya çalıştığını anlamadım ama atmosferi falan çok hoştu ve ruhlar çok eğlenceliydi. Favorilerin kısmına da tamamen katılıyorum. O is goblinleri (onlara öyle mi deniyormuş yav?) bence de çok şeker ve komiklerdi. Ve cidden de açıkgöz. xD Ayrıca o ruhun utangaç tavırları bana da çok şirin geldi. Yeme şekli de çok ilginçti bence. Haku zayen siper.
    Loraks'ı duymadım da Megazeka'yı ne zamandır izlemek istiyorum. Ama bu animasyonların internetten izleyince tadı kaçıyor. Almam lazım o yüzden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loraks zaten geçen yaz falan çıkmıştı herhalde. Tam olarak hatırlamıyorum. Aslında almak yerine indirebilirsin de o_o yani nedense bana almak fazla üşendirici geliyor.

      Sil