18 Haziran 2013 Salı

Kitap Bombardımanı Olmayı Canı Gönülden İsteyen Ama Benim Üşengeçliğimden Olamayan Yazı

Bu ne biçim başlık böyle?

Ne kadar sıkıldığımı ne ben anlatabilirim ne de bu klavye. Zaten Türkçe'm 2. sınıf düzeyinde. Kendimden hiç bir halt beklemiyorum.
Buz ve Ateşin Şarkısı (Bkz.: Taht Oyunları (Dizi olan (Game of Thrones))) tanıtımı yapmak istiyordum ama farkettim ki çok üşeniyorum. Bir de dizi çıktıktan sonra resim bulma işi iyice zorlaşmış anladığım kadarıyla, dizide oynayan karakterler benim hayal gücüm ve kitapla (bana kalırsa) ciddi anlamda ters düşüyor. Karakter seçimi çok da kötü değil ama kitabı çok iyi yansıttığını söyleyemem.
Bir ara resim çiziyordum ama artık o da yok. Tabletim kafayı yemeye başladı. Bir de artık beynimin resim çizmeye yarayan kısmı iflas etti. (Aslında beynim tamamen iflas etti.)
Günlerdir içimde çok güzel yemek yapabileceğime dair yoğun bir his vardı. (Muhtemelen açlıktan bahsediyorum.) Makarna da pişirmiştim. Bu sabah da dedim ki; "Canım cips çekti hadi patateslerle cips yapmaya çalışayım." Sonradan bunun büyük bir hata olduğunun farkına vardım. Patateslerin nişastaları aktı. Baharatlar yandı. Bazısı pişti bazısı pişmedi. Hepsini yedim ama saçma sapan bir şey oldu. Bir de teflon tavada, çok sıçramasın diye az yağda maşayla kızarttım. O kadar uğraşmama rağmen de ocağı mahvetmişim. Aslında ben temizlediğimi düşünüyordum ama her neyse işte. İnsanlar gereğinden fazla pimpirik. 
Dirsek çürütmenin değim değil, gerçek olduğunu fark ettim. Senenin başından beri resim çizmekten, bilgisayara oturmaktan ve okulun son haftalarında proje ödevi yapmaktan artık sağ dirseğimi çürüttüğüme eminim. Emin de değilim direk çürüdü.
Hikaye yazıyordum ama bok gibi yazdığımı farkettiğimden beri yazmıyorum. Bir hafta oluyor sanırım yazmayalı. Harbiden de bok gibi yazıyordum. İnsan bir şey yazmadan önce azıcık kurgular. Kendimden utanıyorum. 
Okul açıkken yamuk bir anket defteri satın alıp sınıftakilere (bazılarına, insandan sayılabilen bazılarına) doldurtmuştum. Şimdi düşünüyorum da ne kadar malmışım. Hala da malım.
Şu "Geri Bildirim Gönder" butonunun ne olduğunu hala anlamadım. Az önce tıkladım ama sonra açılan şeyi kapattım. Eki eki eki eki.
Aslında amacım mim yapmaktı. En iyisi yapayım. Bir şeyler yazmak isteyen falan olursa da eğer üşenmezse ve egoyizse o da mimi yapabilir. (Aslında bu, bu yazıyı bir talihsizlik yaşayıp okuduysanız ve üşengeçlikten gebermiyorsanız mimi yapın demek. Çünkü zevkten çok kendi insan tanıma yöntemlerimi sınamak için yapacağım. U_U)
Bu arada soruların neler olacağıyla ilgili en ufak bir fikrim yok.

MİM

       Bu mimde sorulmuş soruları inandığım tüm gerçekliğimle ve gerçeklerle, araya yalanlar sokuşturmadan cevaplayacağıma benim için değerli olan ve olmayan her şey üzerine elimin altındaki klavye ve mouse üzerine yemin eder, bu değerli mimin yazarı ve oluşturucusu Lord Ninca Samurayzadeoğlu'nun yoğun emek ve uğraşları karşısında ben (...) de/da saygılarımı ve şükranlarımı sunarım. 
Leydi/Lord/Dük/Düşes/Kral/Kraliçe/İmparator/İmparatoriçe/vs (...)

KURALLAR:
  • Sorular içerisinde bir kuralla belirtilmediği sürece, soruları yalanlarla cevap vermek kesinlikle yasaktır.
  • Sorulardan herhangi biri boş bırakılamaz.
  • Mim bitirildikten sonra kadim bir ritüel olarak 3 su bardağı -yaklaşık 800 ml- su içilmelidir. (Lütfen yanınızda bulundurunuz.)
  • Mim aile bireyleri tarafından yarıda kesilirse lütfen kaydedip kapatınız, sekmeyi değiştiriniz veyahut pencereyi aşağıya indiriniz.
  • Bu mimin ideal cevap süresi 15 ve 45 dakika arasıdır. Puanlama veya sıralama yapılmayacaktır.
  • Mim yapılırken giriş ve kurallar kısmının paylaşılması zorunludur
  • Başlamadan önce lütfen ekran parlaklığınızı makul bir düzeye getirip fişinizi elektrik kaynağına takınız. Ani kapanmalar ve batarya bitmesi gibi vakalar sigortamıza dahil değildir.
Ben (...) yukarıda yazan tüm kuralları kabul eder, tüm şartları sağlar ve mime başlamayı arz ederim.

  1. En sevdiğiniz renk/renkler nedir?
  2. İnsanları boy/kilo/dış görünüş/göz rengi/vesaireye göre sınıflar mısınız?
  3. Ayakkabı numaranız nedir?
  4. Hiç dişiniz çürüdü mü?
  5. Herhangi bir yeteneğiniz var mı?
  6. İlgi alanlarınız nelerdir?
  7. Hayatınız boyunca en nefret ettiğiniz insanlardan birinin kişiliğini tanımlayınız.
  8. Şu anda resmi olarak eğitim görüyor musunuz? Okulla ilgili düşüncelerinizi belirtiniz.
  9. İnsanlarla ilişkilerinizi nasıl tanımlarsınız? İnsanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
  10. Cinsiyet rolleriyle ilgili fikir ve düşünceleriniz nelerdir?
  11. Türkçe'nin dil kurallarını nasıl buluyorsunuz?
  12. Kendinizi etrafınızdaki insanlardan üstün görür müsünüz?
  13. Uykuyu sever misiniz, küçükken sever miydiniz?
  14. Biri size bugün ölecek olduğunuzu söylese üzülür müydünüz, üzülürseniz ne için üzülürdünüz?
  15. Paraya ve statüye değer verir misiniz?
  16. Kendinizle ilgili 3'ü doğru 4 şey söyleyin.
  17. Banyo yapmayı sever misiniz?
  18. Hayvanları sever misiniz, en çok ne tür hayvanları seversiniz?
  19. Genetik bilimiyle ilgili düşünceleriniz nelerdir? Canlıların genetiğinin değiştirilmesi sizce ne gibi sonuçlar doğurabilir? (Şöyle iyi/kötü sonuçlar doğurabilir çünkü...)
  20. Hayatınızı nasıl buluyorsunuz?
  21. Yaz tatilini beğendiniz mi?
  22. Dış görünüşünüze önem verir misiniz?
  23. İnternet sizi tatmin ediyor mu?
  24. Kaşınızı kaldırabiliyor musunuz? (İkisini birden değil, şu kaş atma olayı.)
  25. Gözlüklü müsünüz? Gözlüklüyseniz lens mi yoksa gözlük mü tercih edersiniz? Gözlüksüzseniz, gözleriniz bozuk olsaydı lens mi yoksa gözlük mü kullanmayı tercih ederdiniz?
Ben (ünvan) (...) elimden geldiğince soruları cevaplamış olup, okuyan ve yapmak isteyen herkes isteyen herkes/(...),(...),(...)[veya belirli mimlenmiş kişiler] bu mimi yapabilir.


Tüm hakları saklıdır. SAMURAYZADEOĞLU HOLDING © 2013


Hmmm... Şimdi benim cevaplamam gerekirse... Cevaplamıycam aslkcmdsf çok sıkıldım. Başka bir zamana artık.

4 yorum:

  1. blogcuda bu sorularla yapılan şeye sobe, herhangi bir konuda yazı yazılması istenirse mim deniyodu jkahdkaf açıkçası hangisi hangisine deniyo bilmiyorum ve umurumda değil. bu mimi mutlaka yapacağım U_U

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HİÇ BİR FİKRİM YOK BİLMİYORUM asldkfmcs genelde sadece mimledi diyorlar. Ben de düşündüm ki eğer eylem mimlemekse olay da mimdir yeeaaanyyyy .s

      Sil
  2. sdfghjkl Yorumu sırf böyle yayınlayasım geldi Lord Ninca Samurayzadeoğlu. O mimi kesinlikle yapacağım.

    YanıtlaSil