16 Mart 2013 Cumartesi

Ninja dı Şablon-Killer

Neden sürekli böyle iğrenç şablonlar yapıp sizi her defasında kör etmeye çalışıyorum bilmiyorum. Eskiden şablon işinde bu kadar fena değildim. En azından insanlar blogumun kolları arasında can vermiyordu.
Konsepti, niye Deri Ceket Ninja ve Hippi Ninja yaptım emin değilim.
Gerçi dün gece en son bloga yazdıklarımı okuyup okuyup gülme krizine giriyordum. Nasıl bi kafa yapım olduğunu çözemedim hayla...
Çok rezilim. Yivvrennnççç!

Şablonu sallayın da, bugünü pazar zannedip duruyorum. Sonra da efkarlanıyorum. Efkarlanma kısmı olmasa, sanırım cuma günü okula gitmemiş olmak mutteşemm bir şey.

Çok işsizim. Öyle böyle değil. Durumum gerektirdiği üzere de saçmalayıp duruyorum. Sabah deviantarta abanmıştım. Milletin resimlerine bakıp bakıp 'Asla böyle çizemiyciiim ühühühü' diyen ağlamıştım... Ne günlerdi.
Sonra yemek yedim mesela.
Sonra geri yatağa yattım. Yine deviantarta falan feşmekana abandım.
NİYE ABANIP DURUYORUM?
Neyse abanma maceram burada bitmedi. O kadar kolay değil.

Alıştırarak söylemem gerek bunu. Çünkü sapık olduğumu düşünmenizi istemiyorum.
Eğer olur da... Blogger Kumanda Panelinizde... olması gerekenden 60-70 fazla görüntülenmeniz varsa... Belki de 100. Bilmiyorum, her şey olabilir. O BENİM. Evet, blogunuzu baştan sona devirmeye çalışıyorum. Kafayı sıyırdım.
Şimdi, şöyle bir yanılsama yaşayıp da şu sözleri sarfedebilirsiniz; "Madem o kadar sıtalkırlık yapıyorsun, ne halt yemeye yorum yapmıyorsun lan hödük?"
Sorun şu ki; ben yorum yapamamaya başladım. Şaka falan değil. Olmuyor yani kısacası. Okuduğumu farkettirmek için kenardan tırtlatmak istemez miyim, isterim elbette, ama yorum bir halta yaramıyor bu konuda.
Bir de, her yazıya yorum yapılmıyor. Mesela benim blogdaki hiç bir yazı yorum yapılacak nitelikte değil. Yorumlar çiğ köfte partisinde kafayı bulduktan sonra bilinçsizce yazılmış gibi oluyor, hele bir de ben onlara cevap vermeye çalışınca diskotekteki maganda kişiliğine bürünüyorum. Bilincimi yitiriyorum.
Kısacası bu blog işi bir acayip.

Ne saçmaladığımı ben de anlayamadım. Her neyse. Karışık yani durumlar.

NOT: Neden bilmiyorum ama Hanna Montana'nın açılış müziği kafamda dönmeye başladı. Sanırım belamı buldum.

8 yorum:

  1. deri ceketli hippi katanalı şizofren ninja bunu yazmassam ölürdüm XD (alınma canımsın biz blogcuları en iyi sen yansıtıyorsun :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım blogcuların hepsi maldı... Eğer böyle düşünürsek... EFET ÇOK SÜPER YANSITIYORUM. EKİ EKİEKİ.
      Bu arada o "deri ceketli hippi katanalı şizofren ninja" benim kişiliğimin kelimelere dökülmüş hali olduğu için sorun yok. Alınmam falan U_U yanlız deri ceketle nasıl katana kullanacağımı hala çakamadım.

      Sil
  2. Asıl ben olomm... Aylardır insan gibi bir şablon bulamıyorum lan. L'li bir şablon istiyorum, YOK OLMUYOR YANİ. Ayrıca yorum yazamama meselesi bende de var. Herkesin blogunu alt üst ediyorum, geçen yıllara dek iniyorum ama bir de herkes yazılarını sildiği için... -_-"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASDLZDSKJ yazıları silmek bir yandan kötü bir şey, kendimi blog camiasında kafası karışık bir çaylak gibi hissediyorum.........
      Yorum yazamamak da... Bilmiyorum bence yazıları bazen yorumsuz daha güzel o_o"

      Sil
  3. O değilde ben gece peynir ve ekmek stokumuzu sıfır ve sıfır civarına iniyor. En iyi yaptığım şey peynirli ekmek zaten.
    Bu gece dolaptaki çileklerden aldım biraz. Pek kaliteli değiller ama bu yıl ilk defa yiyorum diye takmıyorum.
    Çiğ köfte partisinde kafayı bulmak terimime anlamsızca güldüm.
    Bu yorumu telefondan emek verdim diye atıyorum. Telefondan yazmaya saygı duy.
    Bu arada deri ceketli ve hippi ninja asdfghjkl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben manyak omlet yaparım alsdkfj Ama bir tek kendim yerim, kimseye yedirtmem.
      Afiyet olsun bu arada, gerçi çoktan olmuştur da salla.
      Ben de bazen kendime anlamsızca gülüyorum. İnan bana bu daha kötü.
      Emeğine saygı duyuyorum merak etme. Telefondan yorum yazmanın ızdırabını en iyi bilenlerden biriyim.
      Neden her paragrafına paragraflar halinde cevap verdim bilmiyorum aşlsdfkj

      Sil
  4. Blogları dolaşıyosun.....yani...şimdi şu anki şablonumu görmüş olabilirsin.... umarım görmemişsindir çünkü onu bir dahaki yazımda değiştirmeyi düşünüyodum...... (o şabloonu en başından beri koymamalıydım zaten hayır!)
    Hippi Ninja'yla Deri Ceket Ninja tam hayal ettiğim gibiymiş oleeeeğğğ!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HER ŞEYİ GÖRÜYORUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
      Yok ya, her şekilde gideri var, bloglar piksellerine ayrılsa bile okurum ben. U_U (dedi şablon yapmayı beceremeyip içerlenen insan evlardı)

      Sil