9 Şubat 2013 Cumartesi

Böh

Spamming yapıcam. Çok sıkıldım.
Hayatta bir şeylerin olması için bir zincir olduğuna inanıyorum bazen. Daha çok bok atma zinciri gibi. Yani biri birine bir şey yapar, sonra o öbürünü etkiler, sonra o da diğerini. Kelebek etkisi mi desem... Onun gibi bir şey işte.
Heh, işte ben böyle düşünerek birine bok atmaya çalışıyorum. Ama bok atılmayı çok hak eden biri. İnanın bana.
Ama işte, bu tuvaletteyken mantıklı geliyor bir tek. Şimdi geçtim, bilgisayarın başında yazıyorum ya direk çevresel etmenler gözüme sokuluyor. Böyle olsa da olmasa da bu üç birbirinden alakasız kişi yine bu duruma düşecekti. Pardon, dört. Belki beş. Belki on?
Söylediklerimden götünden anlamlar çıkarabilecek insanlar olabilir, lütfen o anlamları götünüze iade edin. Orada daha güzeller. Alakası yok çünkü. Aklımdan geçenleri tahmin edebilmek için 6 yıl geçmişe gitmek gerekiyor. Benimle alakalı olay orada başlıyor. Başlıyor demek de hata çünkü. Sadece 1 cümleden çıkan mini minnacık bir ayrıntı ve ben o cümleyi unutamıyorum. Asıl zincirse muhtemelen 8 ya da 9 yıl önce başlamış. Bir götüğün bir yerlerden aklına giren düşünmeden kabul edeceği fikirler silsilesi çok alakasız bir yerde, alakasız bir şehirde alakasız insanları etkiliyor. Tamam, çevre etkisi de var. Biliyorum. Üzgünüm. Ama olayların böyle gelişmesinde en küçük bir etkisi bile olmadığını söyleyemez hiç kimse.
Öf, ne kindarmışım be.
Sorumsuz ebeveynlerden nefret ediyorum. Bir çocuğa madem sahip çıkamayacaksınız, evlenmeyin arkadaşım. Size illa çocuk sıçacaksınız diyen olmadı. Gerizekalılar.
Bu sözüm tüm insanlığaydı.
Hepiniz birbirinden gerizekalı insanlar sıçıyorsunuz çünkü.
Şaka maka gülüyorum yanlız. Ama ciddiyim. Yani kim size çocuk yapın dedi, zorlayan mı var sanki? Herkesi mal etti bu insan milleti.
Yanlızı sonsuza kadar yanlış yazacağım. Bu bana büyük bir haz veriyor.
Hatunlara çikolata neyse, yanlız ve anlım demek de bana o.
O değil de ben bu blogu böyle yazılar yazmak için açtım. Ne halt yemeye kasıp düzgün bir şeyler çıkarmaya çalışıyorsam sanki. Ben böyle eğleniyorum. Önemli olan benim eğlenmem. 10 kere bir paragrafı sildikten sonra yazı yazmayı bıraksam ne bırakmasam ne. Sonuçta zamanı boşa harcamış oluyorum. Şu an yaptığım gibi. ehehe
Icq ne bilmiyorum yanlız. Yani, biliyorum da hiç kullanmadım. Utanmalı mıyım ki? Aman, neyse salla. Okuma yazma bilmezken icq'yu bulup da kullanacak mıydım? Daha neler.
Geçende ilk bloglarımdan biri aklıma geldi. Binlerce var aslında, hangisinin ilk olduğunu bile hatırlamıyorum. Ama benim myspace'im de vardı lan. Ne günlerdi. Sanırım 4. sınıftan beri blog yazıyormuşum. 5'ten beri değil.
Hmmp. Neyse. Buradan herkesin cinsel yönelimine küfredip herkesi aseksüelliğe çağırıyorum. Doğru yol!
DAHA FAZLA GERİZEKALI SIÇMAYALIM ARKADAŞLAR, LÜTFEN. İNSAN IRKINI DAHA FAZLA REZİL ETMEYELİM...
Ben de şakirt bir aseksüelim!!!! Sizi ışığa çağırıyorummmm!
O değil de ctrl+v diye bir din varmış.
Süper.asldfjşsld
NOT: Bu saatlerde blogger kaydedilemedi şeysi vermiyor. Hep sorun çıkarırdı. Bu sefer çok süper, kaymak gibi yazdım resmen. Ehehehe.

2 yorum: