31 Ocak 2013 Perşembe

"Bir oyuna gitmen seni daha kültürlü yapmaz."
Kız omzunun üzerinden oğlana kötücül bir bakış attı. "Şimdi özür dileyip egonu tatmin mi etmeliyim? Her zaman benden daha üstün olduğunu unutmuşum kusura bakma." Oğlan gözlerini kaçırınca, omuz silkip önüne döndü ve işini yapmaya devam etti.
"Bak, üzgünüm. Öyle demek..." diye lafa başlasa da kız aşağılayıcı bir ses tonuyla oğlanın sözünü kesti.
"Seninle bir odaya tıkılmak zaten yeterince sinir bozucu, en azından çeneni kapat da bir rahat edeyim."
Oğlan yumruklarını sıkıp ayağa kalktı. Gözlerinde bir titrek bir ışık belirdi. "Hödüğün tekisin. Kabasın. Konuşurken hiç düşünmüyorsun. Karşındakinin ne düşündüğünü, ne hissettiğini umursamıyorsun. Bencil."
Kız elinde tuttuğu metal parçasına gözlerini kısarak baktı. "Çok konuşuyorsun."

***

O, fikir adamı. Peki ya ben, ben neyim?
Sinir bozucu bir sırıtışla, tepeciğin üzerindeki boş bakışlı mermerden yunan heykelini gösterdi. "Kuzenine merhaba de, Ash."
İçten cevabın için teşekkürler.

***

Üçü birden duvardan aşağı doğru inen hamam böceğine baktı.
"Rengi harikulade."
"Sen bir de kusmuğumu gör."
Dawn bebek bakıcılığı yapmaktan sıkılmış gibi suratını astı ve hamam böceğini öldürdü. İkisi birden şaşkınlıkla oğlanın yüzüne baktılar. "Siz sanat aşıklarına sanatların en büyüğünü tanıtayım; ölüm."

4 yorum:

  1. DAWN'I TANIYODUM BEN! (O BENİM AKRABAM!) EHEHEH! Öhöm. Yani... Şu bahsettiğin Dawn'ı kullanmışsın, hımm, hikayeden bir bok anlamadım sir fakat gerek yazim tarzinizin inciliği, gerekse de bitimlemeleriniz beni benden aldı lordum! (Bir cümlede. (Vay be... Bir cümlede 3 ayrı karaktere geçiş yaptım... Yok mu bana bir alkış?) (Kafam..... Çok uzaklara gitti..............)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme, ben de bir şey anlamıyorum hikayeden.
      Aslında bir yazım tarzım yok. Hatta sözel zekam olduğuna bile inanmıyorum ama sağol ._.
      (Farkettim. Sipersin... skdajfh)

      Sil
  2. Her zaman kaliteli bir şekilde melankolik ve karanlık yazmak istemişimdir ama işi bayağılaştırmadan yapamıyorum.Senin tarzın ise tam kıvamında benim fikrime göre.Bunu aşaran bir Ai Yazawa (Nana'nın mangakası) bir de sensin.Keşke daha çok yazsan böyle. (özellikle son cümlen çok hoş)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslında kara mizahı çok seviyorum ve becerebilsem öyle yazardım ama hiç bir şeyin ne başını yazabiliyorum ya da sonunu getirebiliyorum. Bir tek kafama eserse alakasız şeyler karalayabiliyorum.
      Bunu kibarlık olsun diye söylemiyorum, ben de senin yazdıklarını okurken çok eğleniyorum ve yazdıklarını çok beğeniyorum.
      Benim yazış tarzımı beğendiğine de çok sevindim ama muhtemelen bir daha böyle düzgün bir şeyler yazamayı beceremem. -_-"

      Sil