10 Haziran 2020 Çarşamba

Keşbiş olsun bana

Aylardır ödev yapıyorum.
Hayattan soğudum.

Sanırım bloggerın post yazma şeysi değişmiş ayıptır söylemesi biraz bok gibi olmuş.

Yıllardır anksiyetem yok höhöhöhö diye dolaşıyorum ama stres altında gayet anksiyetem oluyormuş, ömür boyu sosyal anksiyetesi olan insanlarla muhatap ola ola anksiyete anlayışım sosyal anksiyeteye indirgenmişti. Zaten anasını satıyım benim kadar sinirli bir insan olup da stres altında anksiyetenizin olmaması imkansız gibi bir şey. Normal şartlar altında bir bok yok tabi ama bilmiyorum 2 yıldır falan stres beni salmıyor, ot bok başıma bela oluyor. O yüzden de arada çıldırıyorum, uyku yalan oluyor faso fiso yani.

Geçen yıl kafayı yedim zannediyordum bu yüzden psikiyatriste gitmiştim(sonunda) ve ADHD teşhisi yemiştim(Dikkat eksikliğim yokmuş ama??? çok impulsifmişim??? Keriz gibi 120 lira alıp keko bi teste soktular.) ve sanırım bunu sonunda kabulleniyorum. Boş yere ilkokul ve ortaokul hayatımızı derste ayakta dolaşarak geçirmedik herhalde. Şeker yiyince 5 yaşındaki çocuk gibi ortalığa saldırmamın sebebi de belli olmuş oldu. 

Neyse dediğim gibi geçen yıl kafayı yedim zannediyordum ama şu sıralar harbiden kafayı yiyorum. Panik atak falan çok anladığım şeyler değil çünkü ölüyorum sansam oh diyip geri yatarım şu şartlar altında (hayattan gram zevk almıyorum XD) onu geçtim varoluşum ciddi bir sancı yapıyor ruhum üzerinde. Ve artık sinir krizleri ve bilimum akrabaları ebemi sikmeye başladı elimde kolumda his kalmıyor nasıl bir duygusal buhran geçiriyosam amk sanki derdim tasam var. (Var da işte, bana var, bilmiyorum. Normal insanların üzüleceği hayal kırıklığına uğrayacağı depresyona gireceği şeyler bana etki etmiyor, normal insanların tıngırına takmayıp normal olarak gördüğü şeyler de anamı ağlatıyor.)

Burda öyle çok küfretmiyordum diye az küfretmeye çalışıyorum şu an. Bu girişimim pek başarılı gitmiyor.

Neyse fazla yazasım yok o yüzden kaçıcam. Bugün ödev teslim etmem lazım 2 gün sonra tekrar ödev teslim etmem lazım her gün ödev yapıyorum. Bıktım artık.


6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Şefim hayatimdaki stressorleri cikarmadikca bi boka yaramiycak hayatımdaki stressorler de kapitalizm ve insanlar o yüzden bi bok olmuyo yani, gökten kafama para yağması sonra da benim dağa kaçmam falan lazım

      Sil
    2. Değiştiremeyeceğin şeyleri kabullenebilmen lazım işte o konuda terapist yardımcı olabilir diye düşünmüştüm ama çobanlık hayalini gerçekleştir B planı olarak

      Sil
    3. Kötü gerçekleri kabullenebilmek ve onları sallamadan rahat yaşamak çok önemli bir olgunluk göstergesi, bunu engelleyen bir zihinsel hastalığın yoksa tabii ki (varsa önceliğin bunun tedavisi olmalı elbette)

      Sil
  2. Ruhsal kusmuklarım için hiç doktora gitmeyi düşünmedim ve bir süre sonra benim parçam oldular. Ne kendimden ne de etrafımdakilerden bi beklentim kaldığı için tepkisiz bi boka dönüştüm. Bu noktada seni biraz anlıyorum :')) Umarım ödev teslimlerini ve stres yapmana sebep olan tüm etkenleri bir an önce geride bırakırsın ve işler senin için bundan sonra iyileşmeye başlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :')))) valla iyi olmaya çalışıyorum ama ailemin genetik mirası sağolsun muhteşem bir beynim var yıllardır boşver diyip geçtiğim şeyler suratımda patlamaya başladı o yüzden biraz delirmiştim ama şimdi iyiyim, açıkçası psikiyatristlerin ilaç vermekten öte bir faydaları olduğunu da düşünmüyorum bilmiyorum hani karşındaki adamın hayatını düzelt yiyorsa konuşarak çözülse bazı şeyler herhalde bizim de ağzımız var konuşup çözeriz

      Sil