7 Aralık 2015 Pazartesi

Eşek Gücü Cumhuriyeti

İnsanlar bu kadar sevildiklerine olan inancı nereden, hatta nerelerinden buluyorlar (ki bana musallat oluyorlar)?
(Aslında sadece bana da değil etraflarındaki herkese musallat oluyorlar.)
Hayatla ilgili beklentilerim saçmalıktı zaten ama şu an allak bullak oldular.
4 gündür okula gitmiyorum, zaten 2 günü hafta sonuydu.

Keşke kimse ses çıkarmasa, ya da kimse yanıma yaklaşmasa.

Evet, baskı altında saçmalıyorum.
Son günlerde konuşamıyorum. (Çünkü içimden gelmiyor ve zorlayınca da konuşmuyor adeta sıçıyorum.)

Klasik müzik dinleyip piyanonun pedal seslerini duyunca huzur duyan nadir salaklardanım sanırım.
Huzur umarım duyulan bir şeydir.

:D
C:

Ergenleri sevmiyorum.
Ergenleri sevmiyorum.
Ergenleri sevmiyorum.

Manga okumaya çalışmak iyi bir fikir değildi.

19 yaşıma girdim. Ölmeme 1 yıl falan kalmış olabilir.
Ya da 2.
Ya da bilmiyorum.

En çok üzüldüğüm şey nefret ettiğim insanlardan bir farkımın olmaması.
En çok canımı sıkan şey gidebileceğim doğru bir yol olmaması.
En çok beni bunaltan şey hayatın beklediğim gibi bir şey çıkmaması.
Beni en çok delirten şey insanlar.

Sanki o kadar da aptal değilim.
Diyelim ki benim gibi 10 kişi olsun. Bu 10 kişiden ikisi benim gibi boka batsın ya da asla imkanları olmamış olsun. Üçü aç gözlülüklerinden zeka kaybı yaşayıp hayatını çürütsün. Bir 5 tanesi içip sıçsın, kendini harcasın, ortamcı keko olsun. Gördüğünüz üzere özgüven eksikliği veya sosyal pezevenklik verebileceğim kişi bile kalmadı. Yani demek istediğim, 100 kişiden 10 tanesi bir şey yapabilecek güce sahipse 1 tanesi bile yapacak bir hayat yaşayamıyor. Ki 100 kişiden sadece 10 tanesi arada beynini çalıştırabilecek kapasiteye sahipse zaten yapabileceğimiz tek şey oturup ağlamak. Ama tabiki kimse aslında gerizekalı değil, o yüzden bu hesabı 100 üzerinden yapmamız gerekir. Ha ama herkesin beynini kullanmamak konusunda ısrar etmesini de göze alırsak bu hesabı varolmayan kişiler üzerinden yapmamız gerekir.
Yani kimse bir boka yaramıyor.
Ve böyle bir varsayım yapmak baya salakça.
Kabul ediyorum.

Sıkıldım ve sağ elimin parmakları dondu. Sanırım yatıcam belki uyurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder