3 Nisan 2015 Cuma

Ruhumdaki kabızlığın dışa vurumu,
Grip mikroplarının vücudumla laubali ilişkisi,
Burnumun içinde varlığına inandığım yara
ve
Neresini çalışacağımı anlamadığım dersler:

Lütfen geçiş verin çünkü benim birilerine kafa göz dalmama az kaldı ve bir seferinde halıyı yumrukladığım gibi kitapları falan yumruklarsam kendi kafamı gözümü yardığımla kalacağım.


Hayat neden bu kadar boktan insanlar neden bu kadar lağım benzeri bilmiyorum. Anlamıyorum. Ergen triplerinden çıkamıyorum.
Az kaldı bir pop şarkısı yazıcam.

Bu yıl sanırım 4 kere falan grip oldum. 5.si yolda. Ailecek bekliyoruz.

Sınavlara sıçmak artık bende baygınlık yapıyor.
 ööööööööööööööööeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Aptallıktan ölmemem büyük bir mucize. Herkes bana zorla katlanıyor gibi sanki.
Sümük gibi hissediyorum.
hohoho

Saygı görmek için düzgün bir tipe sahip olmanız gerekmiş. Bunu yeni öğrendim. Ya da kendinizi pazarlamayı bileceksiniz.
Toplum sürtük kaynıyor.

Hiç bir şey yazasım yok aslında saçmalamaya geldim.
Ayaklarım buz kesti. Ayaklarınız terliyorsa soğuk yerlerde açıkta bırakmayın bence. Ya da çekmeceye sokup acayip eylemlerde bulunmayın.

Bence bu yazıyı kimse okumamalı höhöhööh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder