7 Şubat 2014 Cuma

Ginger Drops

Dün kafam o kadar iyiydi ki yazmak için oturduğum şeyleri yazmadan kalktığımı farkettim bu sabah.

...
Çok sıkılıyorum.
Ayrıca hayatım kendimle ilgili rezilliklerin farkına varmakla geçiyor. Neyseki o kadar rezil bir insanım ki farkına varmak için rezillik arayışına çıkmama gerek kalmıyor.
Farkettim de ben hiç komik bir insan değilim yahu.

Ayrıca resim çizme konusunda biraz kötü hissediyorum. Çizimim parça parça gelişiyor -o da lütfedip gelişirse tabi- bu yüzden hiç bir bütünlük yok. Ayrıca her zaman düzgün çizemiyorum. 2-3 haftalık aralarla yeteneğimi deşarj etmem gerekiyor.

Ben şunu anladım artık, ders falan çalışmayacağım belli oldu bu 15 tatilde. Sonradan çok pişman olacağım biliyorum ama tüm gün elimde telefonla yatakta yatmaktan da gına geldi yemin ederim. Elimin altında bilgisayar olması daha güzel bir his.

Keşke hikaye yazabilsem diyorum ama yok arkadaş, tık yok. Hiç bir yeteneğimde amatörlükte ortalama olma sınırına bile yetişemedim. Uzaktan baktığımda yaptığım her şeyden tiksiniyorum.

Hiç bir şeyden zevk almıyorum. Doldurulmuş balon gibi hissediyorum. İçi boş olma enginliğine bile ulaşamamışım. Ama en azından artık sinirli değilim, diyeceğim de... Benim sinirli olmamam zaten normal bir insanın sinirden köpürmesine eş değer olduğu için, bilmiyorum. Hayatta her yönden kaybedip aynı zamanda her yönden de kazançlı olan bir enayiyim.

Bu arada bugün rusyada kış olimpiyatları başlıyor. Vuhu!! Dün çok heycanlanmıştım bu yüzden ama bugün televizyonun karşısına geçip de izlemedim bile. Zaten başladı mı onu bile bilmiyorum. -_-

Öf yine sıkıldım.
Görmeyen varsa büyük bir stres atma şarkısı itham ediyorum size. Bu arada tumblog'umun yazı tipi baya ucubece küçük. Kör olursanız sorumluluğu üzerime almıyorum.

Bu arada bir ara blogun temasını değiştirmem lazım.
Son olarak da url'min arkasına .tr eklenmiş. FARKETMEDİM SANMA BLOGGER. ÇOK SİNİRLENDİM BUNA! Zaten telefondan da adam gibi girilmemeye başladı sana. Embesil site.

2 yorum:

  1. Yeni mi farkettin .tryi sdfgfd
    Herkesin .trsi var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bilgisayardan girmediğim için farketmedim hiç.

      Sil