25 Ağustos 2013 Pazar

virgül

Eğer alnın genişliği zeka seviyesiyle alakalıysa süper zekalı olmalıyım.
Ama tık yok işte, gerçekten çok yazık.

Resim çiziyorum, internet çok yavaş ve internetteki şeyler çok sıkıcı.
Renklerin gölge tonlarını bulmak ne kadar zormuş be.
Sanırım renkleri karıştırmakla aram hiç bir zaman iyi olmadığı için sonsuza kadar resimleri bok gibi boyayacağım.
Lineart zımbırtısı yavaş yavaş hoşuma gitmeye başladı.

Bir de arşivde buldum da, 07 Ghost aslında yaoi olmak isteyip olamayan bir anime bence. O anatomik bozukluk yaoilerden başka hiç bir yerde bulunmaz. Adım gibi eminim.

Her yerde yarım bırakılmış animeler görüyorum.
Her yerde boyanmamış resimler buluyorum.
Her yerde öksüz bir kitap benim onları okumamı bekliyor.

Okul açılıyor da bana ne okuldan.

Ablamın rüyasında hüptürük diye bir japon firmasından teklif alıp okulu bırakmışım. Sonra annemler çalışmama izin vermemiş. Ben de siyah giyinip anarşik bir bireye dönüşmüşüm.
Siyah giyerek anarşist olabilme yeteneği sadece ablamın rüyalarında mevcut.
Ve rüyalarda bile insanlar hala gereğinden çok boktan.

Nefret ettiğim çoğu şeyi geçmişte benim de yapmış olmam çok sinir bozucu. Benim tüm rezilliklerimi görmüş insanlarla iletişim kurmak zorunda olmaksa aşağılayıcı. Bütün kirli çamaşırlar gizlendikleri köşelerden çıkıyor.

Sanırım önceden takıntılıymışım. Tek bir kişiye falan de değil. Sanırım yavaş yavaş aşıyorum.

Hastalık kötü bir şey. Dayak yemeyi tercih ederim.

Hiç yorum yok: